Наш
рідний край — це наша Україна.
Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ».
1.Переглянути відео. Виконати всі завдання. Запам'ятати значення нових слів. Послухати уважно відомості про Олексу Палійчука. Також - як правильно і виразно читати вірш "Київ"
2. Робота з підручником.
Відкрити підручник на с.81 та навчитися виразно читати вірш О.Палійчука "Київ"
3. Відкрити підручник на с.81 навчитися виразно читати вірш В.Гринько "Рідний край",відповісти на запитання після тексту.
Д.З. Вивчити вірш В.Гринько "Рідний край" напам'ять і розказати.
Математика
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків
1.Переглянути відеопояснення. Записати розв'язання задачі в зошит.Далі змінити запитання задачі так,щоб остання дія в задачі була на віднімання,а потім на ділення.Записати ці дві задачі в зошит.
2.Робота з підручником.
с.120 № 2,3 письмово.
Українська мова.
Розрізняю іменники - назви істот та неістот.
1.Переглянути відео та виконати завдання у зошит.
2.Робота з підручником.
с.78 вивчити правило.
с.78-79 впр.2,4 письмово.
Українська мова
Розрізняю власні і загальні назви
1.Відкрити підручник на с. 80, далі переглядати відео і виконувати подані в ньому завдання.
15.12.2020
Читання
Діагностична робота.Робота з літературним твором.
Прочитати текст. Виконати завдання на листочку та фото надіслати у Вайбер.
Українська мова
Пишу записку і смс-повідомлення
1.Робота з підручником. с.75 вправа 3 (усно). Далі опрацювати матеріал👇
З в е р т а н н я — це слово або сполучення слів, що називає того, до кого звертаються. Під час вимови звертання виділяється паузами, а на письмі — комами або знаком оклику.
Українською мовою звертаються до дівчаток: Галинко, Іринко, Олечко, Оленко, Марійко, Наталочко, Світланко;
до хлопчиків: Андрійку, Васильку, Михайлику, Петрику;
Звертання — це слово чи сполучення слів, що називають того, до кого звернене мовлення, може стояти на початку, у середині або в кінці речення.
Звертання стоїть на початку речення: якщо вимовляється неоклично, то після нього ставлять кому, якщо вимовляється з окличною інтонацією, то після нього ставлять знак оклику (тоді наступне слово пишуть з великої букви).
Звертання стоїть у середині речення: його з обох боків виділяють його комами.
Звертання стоїть у кінці речення: перед ним ставлять кому, а після нього — чи знак оклику, чи крапку, чи знак питання (залежно від інтонації).
Звертання стоїть на початку речення: після нього ставлять кому чи знак оклику (залежно від інтонації). Якщо перед звертанням стоять слова о, ой, то кому після них не ставлять (О Боже мій милий! За що ти караєш її, сироту?).
Неправильна записка
Правильна записка
Бабусю!
Розбуди
мене, будь ласка, о 7 годині
ранку
Зауваження: пропущенийпідпис
Бабусю!
Розбуди мене, будь ласка, о 7
годині ранку.
Твоя онучка Оленка
Я пішовгуляти з друзями на
стадіон.
Повернусяблизько 6 годинивечора.
Щебетунчик
Зауваження: пропущенезвертання
Мамо!
Я пішовгуляти з друзями на
стадіон.
Повернусяблизько 6 годинивечора.
Щебетунчик
У суботу ми
з Оленкоюйдемо на
каток.
Приєднуйся до
нас.
Зустрічаємось у дворі о
10 годині
Зауваження: пропущенізвертання,
підпис
Софійко!
У суботу
ми з Оленкоюйдемо
на каток.
Приєднуйся
до нас.
Зустрічаємось
у дворі о 10 годині
Твої
подруги
2.Робота з підручником.с.75 впр.4 (усно)
с.76 вправа 7 письмово
с.76 вправа 9,10 усно
Д.З.с.76 вправа 8 письмово
Математика
Розв'язуємо ускладненні рівняння.
1.Проглянути відео, виконати завдання.
2.Робота з підручником.
с.102 №2 усно
Д.З. с.103 №3 письмово
10.12.2020
Математика
Повторення. Виконувати завдання в робочому зошиті до с.12.
2.Взяти вдома книжку,можна в бібліотеці,в інтернеті,яка відноситься саме до науково-пізнавальної або довідкової літератури(в презентації є пояснення,що це таке) і за зразком (поданим нижче і взятим з презентації) розповісти про цю книгу.
Завдання можна виконати в електронному варіанті і принести на флешці в школу,можна написати від руки ,сфотографувати і надіслати у Вайбер(і фото книги теж).
Грехем Й. Космічні кораблі / Й.Грехем. – К.: Махаон-Україна, 2000. – 33 с.: іл.
Упродовж століть подорожі у космос були лише заповітною мрією людини. А сьогодні космічні кораблі, ракети та штучні супутники мчать до далеких планет та зірок. Прочитавши цю книгу, діти зможуть приєднатися до їхніх подорожей, щоб відкрити невідоме.
Кольорові малюнки розкажуть про різні види космічної техніки – від крихітних роботів до гігантських космічних станцій, про роботу космонавтів та відкритий космос.
Математика
Розв'язуємо складені задачі.
Проглянути презентацію і виконати завдання в зошит.
Нічка-новорічка чудова не тільки ялинками, на яких горять вогні, і
подарунками, що з’являються під
подушками. Тільки у цю ніч, один раз на рік можуть відбутися дива дивні. Що для
цього треба зробити, дізнаєтесь з вірша Ірини Жиленко «Здійсниться все»
1. Словникова
робота
(знайти значення слів у вікіпедії або в тлумачному словнику)
1.Прочитати уважно статтю. Запам'ятати ,що таке посівалки.
Посівалки або засівалки – це обрядові пісні та вітальні віршики. За традицією, посівати повинні чоловіки – як діти, так і дорослі. Першим посіяти зерно і благополуччя в домі повинен чоловік або маленький хлопчик. Вважалося: якщо 14 січня першою поріг дому переступить дівчина – це недобрий знак.
ЩЕДРИЙ ВЕЧІР - це стародавнє свято, яке відзначають напередодні Нового року (13 січня). За християнським календарем - це день преподобної Меланії. «Меланка» є парубоча і дівоча. Парубоча «Меланка» - парубок вбирається за «Меланку». З ним ходять: Орач, Сівач, Дід, Ведмідь, Коза, Журавель, Циган, Циганка, Чорт. Кожен має свій одяг, бороди, вуса, патли - наклеєні. Ця весела компанія співає, грає, танцює. Заходить до оселі, де є дівчата, і щедрує. Щедруючи, висміюють кепських господинь. По черзі кожен з ватаги співає своєї пісні, Чорт з рогами співає останнім.
Коли щедрівка скінчилась, хлопці скидають свої костюми і на запрошення дівчат сідають до столу.
Є ще і дівоча «Меланка», вона є поважнішою. Найкраща з дівчат одягає вінок, стрічки, намисто, а друга убирається за молодого і зветься «Василем». Інші дівчата вбираються дружками. Дівоча «Меланка» щедрує під вікнами. В оселі дівоча «Меланка» не заходить.
СВЯТО ВАСИЛЯ святкується з 13 на 14 січня. В цей день, за старим звичаєм, як тільки розвиднюється, треба встати посівати. Спочатку посівають удома, ставши перед образами і набравши жменю зерна, примовляють:
«На щастя, на здоров’я та на Новий рік, щоб родило краще, ніж торік, - жито, пшениця та всяка пашниця... Дай, Боже!»
У цю ніч люди не замикають на ніч двері - чекають посівальників.
ПЕРШИЙ ПОСІВАЛЬНИК НА НОВИЙ РІК приносить щастя до хати. За народним віруванням, щастя приносять тільки хлопці. Зерно після посівальника збирали і віддавали курям, щоб добре неслись.
2.Роздивіться картину і складіть за нею розповідь(стаття вам допоможе в цьому).с.77
(коротеньку 5-6 речень)
Д.З. с.77 вивчити засівальну пісеньку напам'ять (зустрінемось у школі,розкажите)
Українська мова
Розбираю слова за будовою.
1.Повторити по відео розбір слова за будовою.
2.Робота з підручником.
с.69 впр.3 усно,впр.5 письмово
с.70 впр.6 письмово
Д.З. с.70 впр 9 письмово
03.12.2020
Математика
Знаходимо ціле за величиною його частини.
1.Переглянути уважно відео. Зробивши це,я сподіваюся,що ви дізнаєтесь не тільки як правильно визначати ціле число за його частиною,а й приготуєте разом з мамою смачний шоколад за рецептом поданим у відео.
2.Робота з підручником.
с.92 №2,3 усно +правило
с.93 №4 письмово
Д.З. с.93 №6 Не забуваймо про правильний запис:
Якщо k=2, то k*5+18:k= 2*5+18:2=10+9=19
спочатку записуємо а потім тільки
буквенний вираз, підставляємо числове дане
02.12.2020
Українська мова
Визначаю будову слова
1.Опрацювати відео.
2.Робота з підручником.
с.67 впр.2 письмово,с.68 впр.4 письмово
3.Д.З. с.68 впр.8 письмово
Математика
Знаходимо частину від цілого.
1.Проглядаємо уважненько відео.
2.Робота з підручником.
с.90 №2 усно, №3 письмово
с.91 №4,5 усно №6 письмово
Д.З.с.91 №7 (виконати одне завдання на вибір і по бажанню)
Я досліджую світ (на сьогодні і на завтра)
Як добувають корисні копалини.
1.Уважненько продивіться відео.
2.с.115-120 опрацювати в підручнику. І в робочому зошиті відповідну тему.
01.12.2020
Читання
Мар'яна Савка "Запах Різдва"
1.Ознайомлення з життям і творчістюМар’яни Савки. Розгляд портрету поетеси.
Різдво – свято традиційно
родинне. Ніч напередодні Різдва вважається чарівною. Ми
загадуємо бажання і просимо у Бога, щоб Він допоміг нам їх здійснити. Увечері
перед Різдвом в кожній оселі готували пісні страви. Кутя, узвар мусили бути на
столі, а ще вареники, горох, квасоля, смажена капуста, риба,гриби, коржі з
маком…А коли на небосхилі з'являлася перша надвечірня зірка, уся родина сідала
за багатий стіл. Він і справді був багатим – аж 12 різних страв! Тому в народі
цей вечір називали Свят-вечором або Багатим вечором. Славили народження Бога і
колядники, що ходили від хати до хати. Кожен гурт обирав собі Звіздаря (той,
хто носить Зірку) і Міхоношу (той, хто збирав дарунки до торби).
Здавна на Різдво було прийнято не лише дарувати
подарунки, але і творити милосердя. Ви думаєте, воно доступне лише дорослим, а
діти здатні лише приймати дарунки? Насправді, дитина теж може готувати
подарунки, і не тільки для рідних і близьких, але і, наприклад, для пташок.
2.Переглянути відео.
Ді́дух — українська різдвяна прикраса, символ пожертвування найкращого збіжжя у хліборобських культурах. Дідух — символ урожаю, добробуту, багатства, безсмертного предка, зачинателя роду, духовного життя українців, оберега роду. (Подивитися фото на с.76 підручника)
Комин - димар.
Рясно - густо.
Незайманий - якого ніхто не брав, не використовував, не торкався, до якого ніхто не приступав.
Скри́ня— меблевий виріб з відкидним або знімним віком для зберігання одежі та різних інших предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар